piątek, 6 kwietnia 2012

I jedziemy!

Hejhej! :D
To co? Zaczynamy mały miesięczny plan? :D
Ok, to jedziemy!
Dzień 01 - Prezentacja z siebie
Dzień 02 - O miłości do Gdańska 
Dzień 03 - Czemu zaczęłam blogować?
Dzień 04 - Jakie jedzenie umiem gotować?
Dzień 05 - Ulubione rzeczy
Dzień 06 - Jeśli to byłby mój ostatni dzień (idealistycznie, realistycznie)
Dzień 07 - Przyjaciele
Dzień 08 - Oto, co chcę zrobić gdy dorosnę
Dzień 09 - Fotografia
Dzień 10 - Za czym tęsknię?
Dzień 11 - Moje rodzeństwo
Dzień 12 - 10 rzeczy, których nie wiedzieliście o mnie
Dzień 13 - Mój normalny dzień
Dzień 14 - Złe nawyki
Dzień 15 - Moje marzenia
Dzień 16 - Ulubione blogi
Dzień 17 - Wspomnienie z dzieciństwa
Dzień 18 - Moje przekonania lub filozofia
Dzień 19 - Czego żałuję
Dzień 20 - Czy krytykuję innych i jak ja przyjmuje takie słowa
Dzień 21 - Moje złe strony
Dzień 22 - Rzeczy, które mnie denerwują
Dzień 23 - Żenujące momenty
Dzień 24 - Rzeczy sprawiające, że płaczę
Dzień 25 - W czym jestem dobra
Dzień 26 - Moje obawy
Dzień 27 - Moje ulubione miejsce
Dzień 28 - Czym jest dla mnie prawda?
Dzień 29 - Jakiej muzyki słucham?
Dzień 30 - 10 złotych zasad


Już jutro 1 notka!


Do przeczytania,
Chem ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz