sobota, 7 kwietnia 2012

1. Prezentacja (z) siebie

Dzień dobry wieczór!
Zaczynamy nasz miesięczny plan!
Dzień 1. Prezentacja (z) siebie. Nie jestem pewna co do tego "z", więc załóżmy, że jest to prezentacja siebie ;3
Tak więc tak. Jak wiecie z pierwszej notki, mam na imię Zuza, mam 13 lat i mieszkam w Krakowie. Znacie też moje hobby, ale nic o tym nie wiecie. No.  
Ok, więc urodziny mam 6 stycznia, a imieniny 24/26 (nigdy nie pamiętam XD) maja :D Lubię słuchać muzyki, grać na komputerze i xboxie, przesiadywać całymi nocami za zapytaju i mordoksiążce oraz tworzyć słowa (np. lekkoatletisch) :D Na zapytaj mam nick Chemical Unicorn, ale znów zastanawiam się nad zmianą >.< Oczywiście tu też bym zmieniła, ale również powiadomiła Was :D
Dobra. Nie wiem co z tego o mnie wyszło, bo się oczywiście rozkojarzyłam, ale załóżmy, że to wszytko o mnie >.<


Do przeczytania,
Chem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz